مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:422023-05-29سياسي

مجلس شورای اسلامی لایحه حجاب و عفاف را اصلاح و تقویت کند


جمعی از روحانیون، اساتید و طلاب حوزه علمیه اصفهان خطاب به سران قوا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهان اصلاح و تقویت لایحه عفاف و حجاب و حمایت از آمران به معروف و نیروی انتظامی به عنوان بازوی اجرای قانون شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جمعی از روحانیون، اساتید و طلاب حوزه علمیه اصفهان با انتشار بیانیه ای خواهان تقویت لایحه عفاف و حجاب و حمایت از آمران به معروف و نیروی انتظامی به عنوان بازوی اجرای قانون شدند.

در بخش هایی از این بیانیه که خطاب به رؤسای محترم سه قوه و نمایندگان مجلس صادر شده، آمده است: تشکیل حکومت اسلامی تلاش دیرینه انبیاء و اولیاء و ابزاری برای تحقق ارزش های الهی و جلوگیری از تسلط نقشه های شیاطین و طواغیت است.

از این رو خدای سبحان همراه با اقامه صلاه و گسترش زکات، امر به معروف و نهی از منکر را از وظایف اولیه حکمرانان جامعه اسلامی قرار داده و فرموده است: الَّذینَ إِنْ مَکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ أَقامُوا الصَّلاهَ وَ آتَوُا الزَّکاهَ وَ أَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَنَهَوْا عَنِ الْمُنْکَرِ وَ لِلَّهِ عاقِبَهُ الْأُمُورِ (حج:41) مستحضرید که موضوع عفاف و حجاب که ویژگی بارز زنان ایران زمین بوده است، سال ها است که محور هجوم فرهنگی دشمن شده تا با حیازدایی و بی حجابی، ضمن تضعیف نهاد مقدس خانوده، جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس شورای اسلامی لایحه حجاب و عفاف را اصلاح و تقویت کند

مجلس شورای اسلامی لایحه حجاب و عفاف را اصلاح و تقویت کند