مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 16:552023-06-10سياسي

صنایع دستی مازندران در بازارهای اوراسیا معرفی شود


نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس خواستار ساماندهی و شناسایی بازارهای جدید برای ورود صنایع دستی استان به آن شد و گفت: صنایع دستی استان در بازارهای اوراسیا معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بابایی کارنامی عصر شنبه در مراسم روز جهانی صنایع دستی و پنجاه و نهمین سالروز تشکیل شورای جهانی صنایع دستی با بیان اینکه حضور هنرمندان صنایع دستی در برنامه ریزی از جنس اقتصاد، پیشرفت و توسعه است، افزود: ارزش اقتصادی حوزه صنایع دستی 1.

2 میلیون دلار بوده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نگرش تمام دنیا به سمت اقتصاد هویت و فرهنگ محور است که صنعتگران با رشته های شغلی و ارزش افزوده بسیار بالایی که دارند از جمله آن است.

وی با اعلام اینکه مازندران به مشاغل خرد و مشاغل خانگی معرفی شده است، تصریح کرد: هنرمندان بدون بروکراسی اداری در خانه درآمد زایی و اشتغال ایجاد می کنند.

بابایی کارنامی ادامه داد: باید صنایع دستی مازندران در بازار هدف و بازار ساماندهی شده در کشورهای اوراسیا معرفی شود و امروز باید با هنر و خلاقیت رشته های صنایع دستی در سبد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و اشتغال پایدار در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی مازندران در بازارهای اوراسیا معرفی شود

صنایع دستی مازندران در بازارهای اوراسیا معرفی شود