مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 17:252023-06-20اجتماعي

پاکسازی رودخانه کرج یک ماه زمان می برد اما یک هفته ای کار را انجام دادیم


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز با بیان اینکه رسوبات سیل جاده چالوس منجر به قطع شدن آب شرب چند میلیون نفر در کرج و غرب تهران شده بود؛ گفت: برآورد اولیه از مدت زمان یک ماهه برای پاکسازی رودخانه و بازگشت تأسیسات انتقال آب به حالت اولیه حکایت داشت اما با .

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز با بیان اینکه رسوبات سیل جاده چالوس منجر به قطع شدن آب شرب چند میلیون نفر در کرج و غرب تهران شده بود؛ گفت: برآورد اولیه از مدت زمان یک ماهه برای پاکسازی رودخانه و بازگشت تأسیسات انتقال آب به حالت اولیه حکایت داشت اما با تمهیدات و ابتکار متخصصین ما، این کار ظرف مدت یک هفته انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوود نجفیان روز سه شنبه 30 خرداد ماه در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از روند پاکسازی رودخانه کرج بعد از سیل 18 خرداد ماه انجام شد؛ گفت: رانشی که سیل ایجاد کرده بود خروجی آب از سد به رودخانه کرج را مسدود و تاسیسات بیلقان و تصفیه خانه شماره شش تهران را از کار انداخت.

نجفیان ادامه داد: با وجود اینکه تأسیسات سد تحت مدیریت تهران است اما اولین تیم و تجهیزات از البرز در محل حادثه حاضر و پس از هماهنگی های صورت گرفته، ماشین آلات شهرداری و ادارات کل استان نیز به محل اعزام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی رودخانه کرج یک ماه زمان می برد اما یک هفته ای کار را انجام دادیم

پاکسازی رودخانه کرج یک ماه زمان می برد اما یک هفته ای کار را انجام دادیم