مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 12:502023-06-11سياسي

برخی وانت بارها مافیای گسترده ای برای سد معبر هستند


نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی وانت بارها مافیای گسترده سد معبر هستند که باید با آنها برخورد قانونی صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز سروری در پایان یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، گفت: در جلسه امروز گزارشی در ارتباط با منطقه 15 ارائه شد که در آن مسائل مختلف این منطقه همچون بافت فرسوده، معتادین متجاهر و آسیب های اجتماعی منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه جلسه همچنین گزارش های حسابرسی سال های 96 تا 99 ارائه شد.

تمام گزارش های حسابرسی دوره قبل را مورد بررسی قرار دادیم و تنها چند گزارش مانده که با اتمام آنها، گزارش های حسابرسی سال 1400 به بعد مطرح خواهد شد.

بی تردید قرائت گزارش های حسابرسی از این منظر مهم است که شناخت کاملی نسبت به انحرافاتی که در سطح مناطق و شرکت ها و سازمان های شهرداری رخ داده است مشخص می شود و بر اساس این اطلاعات می توانیم برای رفع این انحرافات اقدام لازم را انجام دهیم.

سروری در خصوص موضوع سد معبر وانتی ها در سطح منطقه 15 نیز گفت: موضوع وانت بارها به دو دسته وانت هایی که برای مشکلات مالی به این اقدام دست می زنند و برخی که مافیای گسترده ای هستند و منافع زیادی از این سد معبر به دست می آورند تقسیم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی وانت بارها مافیای گسترده ای برای سد معبر هستند

برخی وانت بارها مافیای گسترده ای برای سد معبر هستند