مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-08سياسي

نظارت رییس قوه قضاییه بر پرونده ای با موضوع اخلال در نظام اقتصادی کشور


رییس قوه قضاییه بر روند رسیدگی به پرونده ای با موضوع اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آردهای یارانه ای در بازار آزاد نظارت کرد.

- رییس قوه قضاییه بر روند رسیدگی به پرونده ای با موضوع اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آردهای یارانه ای در بازار آزاد نظارت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، در ادامه رویکرد عملگرایانه، آسیب شناسانه و مسئله محور خود در رأس دستگاه قضا، در راستای صیانت از حقوق عامه و مقابله با فساد، شخصاً در دادگستری کل استان مازندران حاضر شد تا بر روند رسیدگی به پرونده ای با موضوع اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آردهای یارانه ای در بازار آزاد، نظارت کند.

رییس قوه قضاییه در جلسه ای که با حضور مقامات قضایی و مسئولان مربوطه در دفتر رییس کل دادگستری استان مازندران برگزار شد، به بررسی ابعاد و زوایای مختلف پرونده فوق الذکر پرداخت و سؤالاتی را در باب روندها و بسترهایی که این پرونده فساد را بوجود آورده، طرح گرداند.

طبق توضیحات و گزارشاتی که در این جلسه از ناحیه مقامات قضایی استان مازندران و بازپرس پرونده ارائه شد، دو متهم پرونده، در مقام صادرکننده حواله از ناحیه یک شرکت خصوصی، آردها را به واحدهای خبازی تخصیص می دادند و در این اثناء با مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت رییس قوه قضاییه بر پرونده ای با موضوع اخلال در نظام اقتصادی کشور

نظارت رییس قوه قضاییه بر پرونده ای با موضوع اخلال در نظام اقتصادی کشور