مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-21اجتماعي

شیوه های آموزش زبان دوم به کودکان بررسی شد


نود و چهارمین نشست از سلسله نشست های کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با محور آموزش زبان دوم به کودکان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نود و چهارمین نشست از سلسله نشست های کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با محور آموزش زبان دوم به کودکان برگزار شد.

در این نشست که با موضوع  آموزش زبان های خارجی به کودکان(2)، از منظر زبان شناسی کاربردی و عصب شناسی برگزار شد، شهین واعظی پژوهشگر، مؤلف و عضو هیأت علمی گروه زبان های خارجی دانشگاه علم و صنعت و مهدی پورمحمد متخصص حوزه علوم شناختی (روانشناسی زبان)، مدرس دانشگاه، پژوهشگر و مؤلف حضور داشتند.

در ابتدای این نشست شهین واعظی عضو هیأت علمی گروه زبان های خارجی دانشگاه علم و صنعت و معاون اسبق آموزشی کانون زبان گفت: یکی از مهم ترین و ضروری ترین مسائلی که در آموزش زبان به کودکان باید به آن پرداخته شود، بستری است که از آن حرکت می کنیم، برای برنامه ریزی مسیر آموزش ابتدا نیاز داریم از موقعیت فعلی به خوبی آگاه شویم .

وی تأکید کرد: به محض شروع یادگیری زبان دوم در کودکان باید غنی سازی فرهنگی زبان مادر انجام شود؛ سؤالی که اینجا مطرح است این است که آیا می توانیم زبان را از فرهنگ تفکیک کنیم یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه های آموزش زبان دوم به کودکان بررسی شد

شیوه های آموزش زبان دوم به کودکان بررسی شد