مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 13:512023-06-19سياسي

مادر شهید قنبری: حاضرم 5 فرزند دیگرم را فدای نظام و انقلاب کنم


طباطبایی امام جمعه صیدون در جمع مردم شهرستان های کهگیلویه بزرگ با تقدیر از حضور باشکوه مردم تصریح کرد: مردم کهگیلویه در طول تاریخ حماسه آفرین بودند و امروز با حضورشان نشان دادند که همیشه با مردم ایل بهمیی در غم و شادی همراه بوده و این را به عینه نشان دادید و قدردان شما خواهیم بود.

امام جمعه دهدشت در این آیین از شهادت به عنوان آغاز حیات دوباره یاد و اظهار کرد: شهادت یافتن و به دست آوردن است و اولین قطره خون شهید باعث آمرزش وی خواهد شد.

حجت الاسلام علی وحدانی فر گفت: خدای عزیز را شکر گذار هستیم در زمانی زندگی می کنیم و با نسلی زندگی می کنیم که آرمان های آن ها مثل امیرالمومنین شهادت است و خدای عزیز را شاکریم در زمانی زندگی می کنیم که امام راحل فرمود یاران ما مردان و زنانی از جنس اصحاب رسول الله هستند.

امام جمعه دهدشت گفت؛ امروز نسل جوان انقلابی و مومن در نیروی های مسلح و در بسیج عمومی این چنین جان می دهند و سینه سپر می کنند و در مقابل حملات دشمن ایستادگی می کنند و از دین و عزت و از شرف ایرانی دفاع می کنند که این نسل فرزندان روح الله هستند.

وی با بیان اینکه امروز در منطقه ای شهید را به خاک سپردیم که این منطقه دارای عظمت، عزت و دارای تاریخی سر افرازانه است گفت: ایل سترگ بهمیی همان ایلی است که در مقابل رژیم پهلوی ایستادگی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر شهید قنبری: حاضرم 5 فرزند دیگرم را فدای نظام و انقلاب کنم

مادر شهید قنبری: حاضرم 5 فرزند دیگرم را فدای نظام و انقلاب کنم