مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 15:552023-05-30سياسي

پتانسیل بین المللی گردشگری اردبیل در سایه تلاش سرمایه گذاران به دست آمده است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: پتانسیل های بین المللی گردشگری اردبیل در سایه تلاش سرمایه گذاران بخش خصوصی به دست آمده است.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: پتانسیل های بین المللی گردشگری اردبیل در سایه تلاش سرمایه گذاران بخش خصوصی به دست آمده است.

حسن محمدی ادیب 9 خرداد در جلسه بررسی مشکلات حوزه گردشگری با حضور تشکل های این حوزه، گفت: استان اردبیل امروزه پتانسیل هایی در حد بین المللی در حوزه گردشگری دارد که این ظرفیت ها در سایه تلاش سرمایه گذاران به دست آمده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: رویداد اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو نتیجه همین تلاش ها است و برگزاری شایسته مراسم افتتاحیه این رویداد نیز موجب ایجاد نگاه مثبت مسوولین استانی و ملی به صنعت گردشگری اردبیل و اعلام آمادگی برخی کشورها و سرمایه گذاران برای همکاری بیشتر شد.

وی تاکید کرد: اولویت اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل حمایت از سرمایه گذاران و توجه به این حوزه است که در ماه های اخیر بیشترین انرژی را به این حوزه اختصاص داده ایم و اقدامات موثری نیز اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل بین المللی گردشگری اردبیل در سایه تلاش سرمایه گذاران به دست آمده است

پتانسیل بین المللی گردشگری اردبیل در سایه تلاش سرمایه گذاران به دست آمده است