مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-20سياسي

پیگیری بهسازی محور اشتهارد - ماهدشت در حال انجام است


پیگیری ها در خصوص اصلاح و بهسازی محور اشتهارد - ماهدشت بیش از یکسال به صورت مستمر در حال انجام است.

- اشتهارد- فرماندار اشتهارد گفت: پیگیری ها در خصوص اصلاح و بهسازی محور اشتهارد - ماهدشت بیش از یکسال به صورت مستمر در حال انجام است.

به گزارش، ابراهیم کردلو ظهر سه شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان اشتهارد با اشاره به اهمیت بالای محور مواصلاتی اشتهارد به ماهدشت و بالعکس اظهار کرد: این جاده یکی از محورهای مهم مواصلاتی استان البرز محسوب می شود که پیگیری ها در خصوص اصلاح و بهسازی این مسیر بیش از یکسال است به صورت مستمر در حال انجام است.

وی افزود: با پیگیری های صورت گرفته در سال گذشته و سه ماهه ابتدای سال جاری حدود 60 میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح، بهسازی، ترمیم و روکش آسفالت، نصب نیوجرسی و علائم هشداری، خط کشی و… محور اشتهارد به ماهدشت اختصاص داده شده است که در فازهای مختلف از سوی دستگاه مجری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان در حال انجام است.

فرماندار اشتهارد ادامه داد: جاده اشتهارد - نجم آباد - نظرآباد هم از دیگر محورهای مهم مواصلاتی شهرستان اشتهارد است که با پیگیری های صورت گرفته اعتباری بالغ بر 55 میلیارد تومان برای اصلاح این محور در نظر گرفته شده که بزودی عملیات بهسازی، روکش آسفالت و نصب علائم و خط کشی این محور نیز آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری بهسازی محور اشتهارد - ماهدشت در حال انجام است

پیگیری بهسازی محور اشتهارد - ماهدشت در حال انجام است