مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:202023-05-31اجتماعي

کاهش دما، رگبار و رعدوبرق مهمان آخر هفته مازندران


روابط عمومی اداره کل هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح زرد هواشناسی از بعدازظهر چهارشنبه تا ساعات پایانی جمعه 12 خرداد در استان، اعلام کرد: - ایسنا/مازندران روابط عمومی اداره کل هواشناسی مازندران با صدور هشدار سطح زرد هواشناسی از بعدازظهر چهارشنبه تا ساعات پایانی جمعه 12 خرداد در استان، اعلام کرد: کاهش دما، رگبار پراکنده و رعدوبرق متناوب و نیز احتمال جاری شدن روان آب مورد انتظار است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی مازندران، زمان فعالیت سامانه جدید ورودی به استان از بعدازظهر چهارشنبه 10 خرداد تا اواخر وقت جمعه 12 خرداد 1402 اعلام شده است.

در هشدار سطح زرد صادر شده آمده که رگبار و رعدوبرق متناوب، وزش باد، کاهش دما در ارتفاعات استان و مواج شدن دریا از پیامدهای مورد انتظار بوده و احتمال آبگرفتگی و جاری شدن روان آب و نیز ریزش سنگ در محورهای کوهستانی محتمل است.

روابط عمومی اداره کل هواشناسی مازندران در توصیه ای ضمن تاکید بر احتیاط طی تردد در محورهای کوهستانی توسط رانندگان، خاطرنشان کرد: شهروندان و مسافران از اسکان در کنار رودخانه ها خودداری کرده و کوهنوردان نیز از صعود به مناطق مرتفع کوهستانی اجتناب کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دما، رگبار و رعدوبرق مهمان آخر هفته مازندران

کاهش دما، رگبار و رعدوبرق مهمان آخر هفته مازندران