مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-02اقتصادي

خسارت 5 هزار میلیاردی ریالی سیل به شهرستان بیله سوار


فرماندار بیله سوار از خسارت 5 هزار میلیارد ریالی این شهرستان در سیل روزهای اخیر خبر داد و گفت: 30 روستا در در جریان این سیل ها آسیب دید ه اند.

- صاحبعلی اصغری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: 30روستای بخش مرکزی شهرستان بیله سوار در سیل روزهای اخیر آسیب دیده اند.

وی در خصوص برآورد اولیه حدود خسارت های وارده براثر سیل، افزود: حدود 5 هزار میلیارد ریال خسارت به بخش های مختلفی از جمله کشاورزی، تاسیسات زیربنایی، طرح های اقتصادی و بخش های تولیدی وارد شده است.

فرماندار بیله سوار بیان کرد: سیل روزهای اخیر 620 میلیارد ریال خسارت به اراضی کشاورزی و باغاتی که در مسیر جریان سیل قرار داشتند و همچنین 270 میلیارد ریال خسارت به حوزه راه و زیرساخت های فنی شهرستان وارد کرد.

  قطع آب، برق و گاز در برخی از روستاهای بیله سوار اصغری در تشریح ادامه بحران های به بار آمده به واسطه سیل، عنوان کرد: بر اثر این سیل جریان آب رسانی 12روستا، برق 2روستا و گاز 2روستای دیگر قطع شد که دستگاه های مسئول در حال رفع مشکلات و قطعی این انشعابات هستند و تاکنون مشکلات 11 روستا برطرف شده است.

فرماندار بیله سوار با اشاره به سفر اخیر استاندار اردبیل به محل های وقوع سیل، یادآور شد: استاندار در این سفر از خطوط انتقال آب و گاز شهرستان گرمی و بیله سوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 5 هزار میلیاردی ریالی سیل به شهرستان بیله سوار

خسارت 5 هزار میلیاردی ریالی سیل به شهرستان بیله سوار