مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 16:552023-05-28سياسي

راه اندازی دارالقرآن در شهرستان بهار نیازمند فضای مستقل است


مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار بر ایجاد دارالقرآن تاکید کرد و گفت: متاسفانه فضای مستقل برای ایجاد دارالقرآن در بهار وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهار، حسین فیض اللهی بعد از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به کمبود فضای آموزشی، توسعه فضای کالبدی دانشگاه فرهنگیان در شهرستان بهار موضوعیت ندارد ولی برای کیفیت بخشی به نیروها و جذب نیروی کارآمد به بدنه آموزش و پرورش، از دانشگاه فرهنگیان تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اجرای 150 عنوان برنامه در هفته معلم از بهره برداری از سه زمین چمن مصنوعی درون آموزشگاهی با 2 میلیارد تومان خبر داد و گفت: همایش 2 هزار نفری فرهنگیان  تجلیل از معلمان نمونه، یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز، همایش پیاده روی خانوادگی و پیشکسوتان فرهنگی از برنامه های شاخص این هفته بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار بر ایجاد دارالقرآن تاکید کرد و گفت: متاسفانه فضای مستقل برای ایجاد دارالقران در بهار وجود ندارد که به منظور ترویج فرهنگ قرآن و نماز باید فضای مناسبی با این فعالیت ها در نظر گرفته شود.

وی از آغاز به کار پروژه مهر در شهرستان بهار خبر داد و گفت: پروژه مهر با هفت کمیته تعمیر، تجهیز و ساماندهی، تایید صلاحیت، تربیت و سلامت، نظارت و ارزیابی، آموزشی، مردمی سازی و تبیین، تبلیغ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دارالقرآن در شهرستان بهار نیازمند فضای مستقل است

راه اندازی دارالقرآن در شهرستان بهار نیازمند فضای مستقل است