مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-11حوادث

دستگیری سارق حرفه ای در جنوب تهران


رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار مغازه در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهم به 5 فقره سرقت اعتراف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد گودرزی رییس پلیس پیشگیری تهران گفت: در پی مراجعه و شکایت چند نفر از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت انباری های مغازه ها در محدوده خیابان جوادیه تهران موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 117 این محل قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم با پرسه زنی در خیابان های خلوت محله و بررسی قفل مغازه هایی که در مکان های بدون نور کافی و بدون دوربین مداربسته و از ایمنی کمتری برخوردار بودند، در فرصت مناسبی قفل مغازه را تخریب و اموال مغازه را به سرقت می برد.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری جوادیه، در نهایت در بیستم خرداد ماه امسال هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقین سابقه دار بود شناسایی کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه بررسی های مأموران نشان از این داشت سارق دارای سوابق متعدد سرقت می باشد ادامه داد: بلافاصله با هماهنگی های قضایی تیمی از مأموران در روز گذشته به مخفیگاه متهم در محدوده این محل مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق حرفه ای در جنوب تهران

دستگیری سارق حرفه ای در جنوب تهران