مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-06سياسي

مروری بر مصوبات هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان


سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزییات مصوبات هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان را تشریح کرد.

- به گزارشخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان،  علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان در گفت وگوی خبری هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در آغاز جلسه ایام 14 و 15 خرداد که مصادف با سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام پانزده خرداد است گرامی داشته شد و در ادامه نیز میزبان حجت الاسلام اژه ای نیز بودیم.

وی با تاکید بر اینکه جلسات علنی معمولا روزهای یکشنبه برگزار می شود، افزود: امروز به جهت لایحه یک فوریتی که باید مورد بررسی قرار می گرفت به صورت فوق العاده جلسه تلفیق و علنی داشتیم.

صالحی عنوان کرد: نخست پاسخ به استفساریه نرخ آرامستان باغ رضوان برای ارائه خدمات به مرحومان در آرامستان محلی دفن می شوند با رای مثبت  اعضا  پاسخ داده خواهد شد تا طی طریق شود و در آینده به شیوه دیگر اقدام کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در ادامه مزایده سازمان مدیریت پسماند و فروش اقلام بازیافتی را داشتیم و در این راستا قرار است خدمات پردازش و استفاده  از اقلام توسط شرکت برنده در مزایده انجام شود همچنین در کمیسیون خدمات شهری و جلسه شورا تکالیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مروری بر مصوبات هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان

مروری بر مصوبات هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان