مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 17:152023-06-18سياسي

نخبگان نقش سیاسی و اجتماعی خود را ایفا کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: نخبگان البرزی نقش سیاسی و اجتماعی خود را در هیأت های اندیشه ورز ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بنده در دفاع از جامعه نخبگان و از حرکت علمی کشور تا نفس دارم ذره ای کوتاه نخواهم آمد و میدانم این حرکت، حرکت با برکتی است و ان شاء الله عاقبت به خیر است ، اظهار داشت: این بیانات معظم له برای دفاع از حرکت علمی کشور حجت را برای ما روشن و تمام نموده است.

وی افزود: دولت سیزدهم نیز توجه جدی به سرمایه های انسانی و نخبگان دارد و برای تحول آفرینی به این مقوله اقدامات و برنامه های متفاوتی را سیاست گذاری کرده است.

ولی پوری با بیان اینکه نخبگان موتور محرکه نظام اند، افزود: نماینده عالی دولت در استان همواره برتکریم جوانان و رفع مشکلات قشر جوان با ایجاد گفتمان نخبگانی تاکید دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز ضمن تاکید بر تقویت نقش آفرینی نخبگان در مراکز تصمیم سازی استان، گفت: هیأت اندیشه ورز در استان در راستای مشارکت نخبگان و استفاده از ظرفیت آنان در کارگروه های مختلف تشکیل شود.

وی تاکید کرد: تشکیل هیأت اندیشه ورز در البرز در راستای گسترش تعامل سطوح مختلف حاکمیتی برای مشارکت نخبگان و استفاده از ظرفیت آنان در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان نقش سیاسی و اجتماعی خود را ایفا کنند

نخبگان نقش سیاسی و اجتماعی خود را ایفا کنند