مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 18:202023-06-01سياسي

حجت الاسلام حاجی صادقی: هنر انقلاب تربیت امثال حاج قاسم ها، حججی ها و شهدا است


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی یک نوجوان روستایی در کرمان را به حاج قاسم تبدیل کرد و هنر انقلاب تربیت امثال حاج قاسم ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد تعاون سپاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار سیدامین الله امامی مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه و جمعی از مدیران و کارکنان آن مجموعه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در این مراسم با تبریک ایام دهه کرامت، از امام رضا (علیه السلام) به عنوان ولی نعمت و صاحب این کشور یاد و تشریح کرد: امیدوارم خدا هر روز و هر ساعت معرفت ما را نسبت به اهل بیت (علیهم السلام) و تمسک ما را بیشتر کند که تنها سرمایه ما همین است.

نماینده ولی فقیه در سپاه، مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی که تولد جدید اسلام ناب بود را ایجاد تحول در انسان ها عنوان و تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک نوجوان روستایی در کرمان را به حاج قاسم تبدیل کرد و هنر انقلاب تربیت امثال حاج قاسم ها، حججی ها و شهدا است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به دو نکته ماندگار از مرحوم آیت الله مشکینی بیان داشت: من چند سال که در سپاه قم بودم با ایشان خیلی ارتباط دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام حاجی صادقی: هنر انقلاب تربیت امثال حاج قاسم ها، حججی ها و شهدا است

حجت الاسلام حاجی صادقی: هنر انقلاب تربیت امثال حاج قاسم ها، حججی ها و شهدا است