مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-10سياسي

جهاد امیدآفرینی در برابر سیاه نمایی دشمن


از منظر مقام معظم رهبری، در مقابل جنگ شناختی و تلاش برای یأس آفرینی و سیاه نمایی واقعیت های جامعه به وسیله دشمن، جهادگران عرصه تبیین برای امیدآفرینی مسؤولیت خطیری دارند، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- راهبرد معاصر نوشت: چند سالی است آیت الله خامنه ای(حفظه الله)، رهبر انقلاب اسلامی بر امید، ایمان و امیدآفرینی در جامعه تأکید می کنند و این کلیدواژه در کنار اقتصاد و تولید، مفهوم محوری بیانات راهبردی ایشان است.

  سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و تحلیل شخصیت رهبر کبیر انقلاب اسلامی گویای اضطرار تبیین این مهم در جامعه است.

امام خامنه ای(حفظه الله) در این مراسم علاوه بر بیان جلوه هایی از شخصیت الهی و سیاسی امام خمینی(ره)، به تحلیل چرایی و چگونگی توفیق بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در مسیر الهی شان پرداختند و بر دو کلیدواژه راهبردی در حیات سیاسی امام(ره) که ضامن پیروزی و توفیق ایشان بود؛ یعنی ایمان و امید تأکید کردند.

جهاد امیدآفرینی در برابر سیاه نمایی دشمن از بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب که امیدآفرینی را ریشه ای ترین جهاد معرفی می کند تا بیانات نوروزی و باز هم الزام امیدآفرینی به عنوان عنصر ذاتی و هدف مسئولان تا تأکید ایشان در مراسم ارتحال امام(ره) همه به یک نکته اساسی ختم می شود و آن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد امیدآفرینی در برابر سیاه نمایی دشمن

جهاد امیدآفرینی در برابر سیاه نمایی دشمن