مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:462023-06-07سياسي

آیت الله علم الهدی: حل مشکل معیشتی محدود به افزایش یارانه نقدی و کالابرگ نباشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با مدیران و معاونان نهادهای بنیاد علوی در استان‎ های خراسان اظهار کرد:  گاهی اوقات، تشکل های غیردولتی دست به انجام پروژه هایی می زنند که از اساس، وظیفه دولت است.

در این رابطه، باید توجه داشت که برنامه های بنیاد علوی اولاً به صورت مستقیم در جهت توانمندسازی مردم باشد و ثانیاً برنامه هایش با فعالیت سایر گروه های جهادی در تعارض نباشد.

وی افزود: اگر پروژه ای را در روستاها و مناطق محروم دنبال می کنید، پیش از اجرا مطمئن شوید که بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد، بهزیستی و حتی دستگاه های اجرایی دولتی در آن به میدان نیامده باشند تا به این ترتیب، موازی کاری در پروژه های محرومیت زدایی صورت نگیرد.

برای برطرف کردن مشکلات زیرساختی متمرکز باشید آیت الله علم الهدی در پاسخ به ارائه گزارش عملکرد مدیر بنیاد علوی در شهرستان کوهسرخ خاطرنشان کرد: اینکه شما تعداد زیادی بسته معیشتی در بین محرومان کوهسرخ توزیع کرده اید، اقدام پسندیده و خوبی است اما توجه داشته باشید که امروزه نهادها و تشکل های دیگری هم در این راه گام برمی دارند و شما باید متمرکز بر برطرف کردن مشکلات زیرساختی کوهسرخ باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: حل مشکل معیشتی محدود به افزایش یارانه نقدی و کالابرگ نباشد

آیت الله علم الهدی: حل مشکل معیشتی محدود به افزایش یارانه نقدی و کالابرگ نباشد