مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-17بين الملل

نشست حزب حاکم کره شمالی آغاز شد


نشست اصلی حزب حاکم کره شمالی به منظور بررسی استراتژی های دیپلماتیک و دفاعی در واکنش به اوضاع تغییریافته بین المللی ، با حضور کیم جونگ اون آغاز شده است.

- نشست اصلی حزب حاکم کره شمالی به منظور "بررسی استراتژی های دیپلماتیک و دفاعی در واکنش به اوضاع تغییریافته بین المللی"، با حضور کیم جونگ اون آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آژانس خبری مرکزی کره شمالی امروز (شنبه) گزارش کرد، کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی در هشتمین جلسه عمومی هشتمین کمیته مرکزی حزب حاکم این کشور حضور داشت.

این آژانس خبری همچنین گزارش کرد، این نشست به بررسی مساله استراتژی دیپلماتیک و دفاعی دولت در مواجهه با اوضاع تغییریافته بین المللی و بازبینی پروژه های اقتصادی در نیمه نخست سال جاری میلادی می پردازد.

این آژانس خبری همچنین گزارش کرد، شرکت کنندگان با مفاد این دستورالعمل موافقت کردند.

همچنین این نشست در حالی برگزار شد که کره شمالی به دنبال تقویت روابط با روسیه و چین در میانه افزایش رقابت بین چین و آمریکا و جنگ روسیه در اوکراین است.

پیونگ یانگ همچنین با افزایش همکاری های امنیتی بین کره جنوبی، آمریکا و ژاپن روبروست چرا که روسای دفاعی این سه کشور بر عملیاتی کردن یک سیستم به منظور به اشتراک گذاری داده های هشدار موشکی کره شمالی توافق کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست حزب حاکم کره شمالی آغاز شد

نشست حزب حاکم کره شمالی آغاز شد