مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 07:402023-06-17اجتماعي

خسارت 50 میلیارد تومانی سیل به ابنیه فنی و راه های استان زنجان


مدیریت بحران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان ضمن اشاره به تخریب چند دهانه پل و خسارت به 500کیلومتر راه اصلی و فرعی استان اعلام کرد: - سید جلال خلیلی، مدیریت بحران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان در گفت وگو با فارس اظهار داشت: در جریان بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در هفته گذشته خسارت، به پل ها و ابنیه فنی و راه های شهرستان خدابنده، زنجان، ماهنشان و بخش زنجانرود وارد شده است.

مدیریت بحران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان گفت: در ساعات اولیه راهداران استان زنجان بلافاصله با تمام توان و امکانات در مناطق سیل زده حضور یافته و اقدام به بازگشایی راه های مسدود و پاکسازی کامل مسیرها از گل و لای به جا مانده از سیل بر سطح محورهای ارتباطی کردند.

وی ادامه داد: با هشدار سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیل، راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از قبل تمهیدات لازم را اندیشیده و 150 راهدار به همراه 70 دستگاه ماشین آلات در مناطق حساس راه های استان مستقر کرده بود.

خلیلی از تخریب 2 دستگاه پل بزرگ با دهانه 10 متر و یک پل با دهانه 4 متر، 56 مورد آب رو، 500 کیلومتر راه روستایی اعم از اصلی و فرعی در بارندگی سه ماهه اخیر و سیلاب خبر داد و گفت: مجموع خسارتی که تاکنون تخمین زده شد، حدود 50 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 50 میلیارد تومانی سیل به ابنیه فنی و راه های استان زنجان

خسارت 50 میلیارد تومانی سیل به ابنیه فنی و راه های استان زنجان