مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 13:222023-06-17اقتصادي

اُفت محسوس فشار آب شیراز در انتظار تکمیل خط دوم انتقال آب


افت محسوس فشار آب در برخی نقاط شهر شیراز چند روزی است مردم را کلافه کرده که بنا بر وعده مسئولان ابفا طی دو هفته آتی با ورود خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در حالی که هنوز چند روزی تا آغاز تیرماه نخستین ماه فصل تابستان باقی مانده، گرمای هوا بیداد می کند و افت فشار آب شاید خبر از تابستانی سخت می دهد.

  گرچه مسئولان شرکت ابفا از مدیریت منابع آب و گذر از تابستان گرم با کمترین میزان مشکل خبر داده اند اما کمبود تولید نسبت به میزان مصرف پیش از رسیدن فصل گرما مردم به ویژه در نقاط جنوبی شهر شیراز را با چالش رو به رو کرده است.

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز درباره افت فشار آب طی یک هفته گذشته در برخی نقاط شیراز ازجمله میانرود، کوشک میدان، پاسارگاد، مهدی آباد و .

گفت: تمام توان تولید را به کار گرفته ایم به گونه ای که اکنون 7 هزار و 900 لیتر در ثانیه تولید داریم .

  بهمن بهروزی در گفتگو با خبرگزاری فارس در شیراز اظهار داشت: این در حالی است که نیاز ما حدود 8 هزارو 700 لیتر در ثانیه است و لذا برای رفع کمبود موجود مجبور به کاهش فشار آب هستیم.

  وی با اشاره به خشک شدن 10 حلقه چاه در سال جاری گفت: برخلاف بارندگی های سال بارشی اخیر متاسفانه 10 حلقه چاه در شیراز از جمله در دراک، صدرا، ابیوردی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اُفت محسوس فشار آب شیراز در انتظار تکمیل خط دوم انتقال آب

اُفت محسوس فشار آب شیراز در انتظار تکمیل خط دوم انتقال آب