مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-17سياسي

برگزاری جلسه پیاده سازی نظام نامه محلات پایتخت


سخنگوی شورای شهر تهران جزییات جلسه دو کمیسیون حقوقی و فرهنگی شورای شهر تهران با معاون فرهنگی شهردار در خصوص نحوه پیاده سازی نظام نامه محلات را تشریح کرد.

- سخنگوی شورای شهر تهران جزییات جلسه دو کمیسیون حقوقی و فرهنگی شورای شهر تهران با معاون فرهنگی شهردار در خصوص نحوه پیاده سازی نظام نامه محلات را تشریح کرد.

علیرضا نادعلی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص جلسه اخیر پیاده سازی نظام نامه محلات، گفت: رسیدگی به وضعیت سراهای محلات یکی از موضوعات مهم در شورای شهر است که در کمیته مشارکت های مردمی به این موضوع به صورت ویژه پرداخته می شود.

وی با بیان اینکه تشکیل شورای مشارکت محله ای از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر نشأت گرفت و طبیعتا کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر خود را در مقام پاسخ گیری از عملکرد و کارکرد شورای مشارکت محله ای می داند، گفت: همچون سایر کمیسیون های شورای شهر که از سازمان ها و نهادهای مختلف شهرداری تهران پاسخ می گیرند و جلسات زیادی برگزار می کنند ما نیز در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی جلسه ای را با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران و آقای حیدری مسئول مدیریت محلات برگزار کردیم تا در مورد نوع پیاده سازی نظام نامه محلات، عزل و نصب ها و احکام توضیحاتی را ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه پیاده سازی نظام نامه محلات پایتخت

برگزاری جلسه پیاده سازی نظام نامه محلات پایتخت