مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 19:052023-06-11اقتصادي

قطعی 10 ساعته آب شهر دهدشت/ بهره برداری از خط انتقال جدید آب شرب


آب شهر دهدشت؛ مرکز شهرستان کهگیلویه فردا دوشنبه به مدت 10 ساعت قطع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی محمد غریبی گفت: آب تمامی مناطق و محلات شهر دهدشت بعلت لزوم وارد مدار بهره برداری نمودن خط انتقال جدید قطع می شود.

سخنگوی شرکت آبفا استان اظهار داشت: این قطعی آب برنامه ریزی شده از ساعت 10 صبح تا ساعت 20 دوشنبه شب مورخ 22 خرداد ماه 1402 و به مدت 10 ساعت خواهد بود.

وی ضمن عذر خواهی از مردم گفت: انتظار داریم مردم عزیز شهر دهدشت از مصارف غیر ضرور آب جدا پرهیز کرده و با پیش بینی ذخیره آب کافی و صرفه جویی در مصرف آب، در ساعاتی که قطعی وجود دارد آبفا را  در اجرای کامل تعمیرات همراهی کنند.

وی بیان کرد: بروز افت فشار آب در شبکه توزیع تمامی مناطق و محلات شهری تا ساعاتی پس از وارد مدار بهره برداری شدن خط انتقال مورد نظر دور از انتظار نمی باشد و نکته مهم اینکه هیچ گونه نیازی به دستکاری کنتور و یا شیرهای آب توسط مشترکین نیست.

غریبی عنوان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی گرم نقطه جغرافیایی مورد نظر (شهر دهدشت) در این برهه از زمان، عملیات کاری مورد نظر با به میدان آوردن تمامی امکانات کاری و پشتیبانی مدیریت ستادی و حتی بکار گرفتن نیروی انسانی و امکانات بخش های خصوصی انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی 10 ساعته آب شهر دهدشت/ بهره برداری از خط انتقال جدید آب شرب

قطعی 10 ساعته آب شهر دهدشت/ بهره برداری از خط انتقال جدید آب شرب