مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 15:502023-06-12اقتصادي

افزایش 65 درصدی ارائه تسهیلات به کشاورزان توسط بانک کشاورزی استان قزوین


مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان قزوین گفت: سال گذشته برای حمایت از بخش کشاورزی استان، حدود 17 هزار و 533 فقره تسهیلات پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه سال 1400، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی اصغر حیدری در نشست خبری که ظهر امروز به مناسبت سالروز تاسیس بانک کشاورزی (21 خرداد 1312) در سالن جلسات بانک کشاورزی استان برگزار شد، تامین امنیت غذایی کشور و مردم، خودکفایی بخش کشاورزی و حمایت از واحدهای تولیدی در حوزه حفظ و ارتقاء امنیت غذایی کشور را از رسالت های بزرگ و مهم بانک کشاورزی ذکر و اظهار کرد: بانک کشاورزی در کنار سازمان جهاد کشاورزی که متولی تولید بخش کشاورزی است، به عنوان بازوی مالی حمایت از این بخش لحاظ می شود.

وی افزود: سال گذشته برای حمایت از بخش کشاورزی استان، حدود 17 هزار و 533 فقره تسهیلات پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه سال 1400، 65 درصد افزایش داشت و آمار خوبی در این زمینه به ثبت رسیده است.

این مسئول ادامه داد: بیش از 5 هزار بهره بردار در حوزه طیور و دامداری از تسهیلات مذکور بهره مند شدند و همچنین تامین نیازهای کشاورزان با تزریق منابع بیشتر انجام شده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان قزوین با اشاره به حذف ارز ترجیحی از سوی دولت، تصریح کرد: سال گذشته بالغ بر 3 هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات مردمی سازی یارانه ها به تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 65 درصدی ارائه تسهیلات به کشاورزان توسط بانک کشاورزی استان قزوین

افزایش 65 درصدی ارائه تسهیلات به کشاورزان توسط بانک کشاورزی استان قزوین