مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-19سياسي

حلاوت و شیرینی اقدامات دولت سیزدهم با بازگشت به کار نماد صنعت کهگیلویه و بویراحمد


کارخانه قند یاسوج در سفر دور دوم رییس جمهور به استان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در بازدید دستیار ویژه رییس جمهور از کارخانه قند با اشاره به اینکه این کارخانه سنبل پیشرفت، ترقی و نماد صنعت این استان که به فروش رفته بود، گفت: با حضور آیت الله دکتر رییسی در ریاست قوه قضاییه شرایط پیمان و قرارداد کارخانه و وضعیت بیکاری کارگران بررسی شد و آیت الله رییسی دستور داد، قرارداد مورد بررسی قضایی قرار گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با بررسی همه جوانب کارخانه تصمیم بر پلمب کارخانه شد و در مقطع کوتاهی نیروهای دادگستری این پرونده ها را مورد رسیدگی قرار دادند و متوجه شدند که حقوق کارگران رعایت نشده است.

وی بیان کرد: با ورود دادگستری فروش کارخانه باطل شد و اینکه آیا امکان دارد این پروژه به چرخه تولید بازگردد مورد بررسی قرار گرفت و در سفر اول دولت به استان دستور داده شد که کارخانه به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) واگذار شود.

 احمدزاده ادامه داد: شرط واگذاری کارخانه قند به ستاد اجرایی اختصاص 400 میلیارد تومان برای بازسازی کارخانه بود که همه این روال طی شد اما نکته امیدوار کننده استفاده از ظرفیت کارگران کارخانه برای کمک به احیاء آن بود که با نظر رییس ستاد اجرایی خود این افراد وارد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلاوت و شیرینی اقدامات دولت سیزدهم با بازگشت به کار نماد صنعت کهگیلویه و بویراحمد

حلاوت و شیرینی اقدامات دولت سیزدهم با بازگشت به کار نماد صنعت کهگیلویه و بویراحمد