مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-11اقتصادي

برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز با همه متخلفان برخورد جدی می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بانه گفت: با توجه به افزایش بی رویه تخلفات ساختمانی و ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان و سودجویی برخی دلالان، - ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بانه گفت: با توجه به افزایش بی رویه تخلفات ساختمانی و ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان و سودجویی برخی دلالان، برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز با همه متخلفین در این حوزه به صورت جدی برخورد خواهد شد.

خالد عزیززاده، امروز یکشنبه (21 خرداد) در جلسه کارگروه پیشگیری و برخورد موثر و فوری با تخلفات ساخت و ساز و تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی شهرستان بانه با توجه به اقدامات سلبی و پیشگیرانه و فرهنگ سازی در راستای ساخت و سازهای غیرمجاز و اشاره به اهمیت همکاری و هماهنگی مضاعف بین دستگاه ها در این زمینه اظهار کرد: در این راستا نیز رصد مناطقی که احتمال ساخت و ساز غیر مجاز در آن وجود دارد در اولویت قرار می گیرد.

وی افزود: همچنین نظارت مستمر برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و آخرین وضعیت و راهکارهای پیشگیری و مقابله با این معضل حتما به صورت جدی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بانه، با اشاره به وظایف ذاتی دستگاه های متولی همکاری نهادهای دیگر من جمله دهیاران و شوراها را نیز از عوامل موثر جهت مقابله با ساخت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز با همه متخلفان برخورد جدی می شود

برای مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز با همه متخلفان برخورد جدی می شود