مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 06:502023-06-19اقتصادي

شرکت برق هشدار داد؛ برق ادارات پر مصرف کهگیلویه و بویراحمد قطع می شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: به اداراتی که پیک مصرف برق را رعایت نکردند اخطار دادیم و در صورت عدم همکاری برق آنها قطع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مرادی با بیان اینکه 82 درصد بار مصرفی برق در حوزه خانگی است، گفت: پیک مصرفی برق سال گذشته 510 مگاوات بود که پیش بینی می شود پیک مصرف امسال به 560 مگاوات افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر مصرف بهینه برق با توجه به آغاز فصل تابستان افزود: اخطار قطع به ادارات پرمصرف داده شده و در صورت عدم همکاری برق آنها قطع می شود.

وی از اصلاح و بهسازی 141 روستا با اعتبار 116 میلیارد تومان خبر داد و گفت: شبکه برق 18 روستا با مبلغ 41 میلیارد و پیشرفت 60 درصدی اصلاح و بهینه سازی می شود.

وی از برنامه ریزی اصلاح و بهنیه سازی 100 روستا در سال جدید به مبلغ 150 میلیارد تومان خبر داد و افزود: برق رسانی به 10 روستای فاقد برق با اعتبار 11 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

این مسئول از اتمام 9 پروژه برق رسانی به ارزش 15 میلیارد تومان خبر داد و گفت: برنامه ریزی جهت کلنگ زنی برق رسانی به 13 روستا با اعتبار 40 میلیارد تومان انجام شده است.

مرادی در ادامه گفت: 1000 دستگاه پنل خورشیدی میان عشایر توزیع شد و در آینده 425 پنل جدید میان عشایر توزیع می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت برق هشدار داد؛ برق ادارات پر مصرف کهگیلویه و بویراحمد قطع می شود

شرکت برق هشدار داد؛ برق ادارات پر مصرف کهگیلویه و بویراحمد قطع می شود