مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 22:302023-06-13سياسي

لزوم بهره برداری حداکثری از ظرفیت های همه جانبه همکاری با چین


وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار سفیر جدید کشورمان در چین بر لزوم بهره برداری حداکثری از ظرفیت های همه جانبه همکاری با چین بصورت دوجانبه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن بختیار سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در پکن در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.

حسین امیرعبداللهیان در این دیدار با اشاره به اهمیت مشارکت جامع راهبردی ایران و چین، بر اجرای همه جانبه برنامه همکاری جامع 25 ساله میان دو کشور تاکید کرد و خواستار پیگیری توافقات همه جانبه سفر رسمی دولتی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به پکن در بهمن ماه 1401 شد.

وزیر امور خارجه با تاکید بر اولویت دولت سیزدهم در تعمیق روابط با کشورهای آسیایی، لزوم بهره برداری حداکثری از ظرفیت های همه جانبه همکاری با چین به صورت دوجانبه، منطقه ای و بین المللی را یادآور شد.

محسن بختیار پیش از این در سمت های معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزیر نیرو، سرپرست معاونت انرژی وزارت نیرو، مدیرکل دفتر توسعه صادرات، مشاور وزیر نیرو در تأمین و تجهیز منابع مالی خارجی و مدیرکل دفتر برنامه ریزی تلفیقی و راهبردی وزارت نیرو خدمت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره برداری حداکثری از ظرفیت های همه جانبه همکاری با چین

لزوم بهره برداری حداکثری از ظرفیت های همه جانبه همکاری با چین