مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 10:302023-06-14سياسي

لزوم توجه همه مسئولان به چالش های موجود در شهرک شهید کشوری


رییس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ضروری است که همه مسئولان برای تامین خدمات زیربنایی برای شهرک شهید کشوری توجه داشته باشند.

- احمدرضا مصور در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به چالش های موجود در شهرک شهید کشوری اظهارداشت: مسئله اصلی در محدوده شهرک شهید کشوری تأمین خدمات و سرانه های مورد نیاز مردمی است که در این شهرک ساکن شدند یا خواهند شد.

وی با اشاره به مباحث مختلف در هیئت تحقیق و تفحص و پیگیری های انجام شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان افزود: تاکید شده ابتدا تکالیفی که برعهده پیمانکار ساخت وساز این مکان که از طرف بنیاد تعاون ارتش بوده، از جمله خدمات زیربنایی مانند آب، برق و گاز که باید به شرکت های خدماتی تحویل داده شود و آن ها از پیمانکار این عرصه، خدمات را بپذیرند و نتیجه را به شهرداری اعلام کنند.

رییس کمیسیون پایش و نظارت بر مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به این ترتیب شهرداری این کلان شهر در سال های آینده در ادامه خدمت رسانی به شهروندان مشکلی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: برای بخشی از خدمات و آماده سازی زمین که طبق صورت جلسه های مکرر و بر اساس تعریف وزارت مسکن و شهرسازی، بر عهده بنیاد تعاون ارتش و پیمانکار آن بنیاد بوده، تاکید شده است که پیمانکار باید مسائلی مانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه همه مسئولان به چالش های موجود در شهرک شهید کشوری

لزوم توجه همه مسئولان به چالش های موجود در شهرک شهید کشوری