مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 17:302023-05-31اجتماعي

گذر چهار باغ اصفهان عطر خراسان گرفت


چهارباغ اصفهان این روزها شعبه ای از مشهد شده و خادم یارانش به میان مردم آمده اند تا در دهه کرامت میزبان یک رویداد ویژه باشند؛ این روزها عطر شیرین حرم رضوی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، گذر فرهنگی چهار باغ اصفهان در این روزهای بهاری حال و هوایش متفاوت است و رنگ و بوی خراسان می دهد وقتی همه برای امام رضا به صف شده اند.

در آخرین ماهِ بهار گشت و گذار در  گذر تاریخی چهار باغ ؛ پایتخت رویدادهای فرهنگی نصف جهان  تماشایی است آن هم وقتی گوشه و کنارش حال و هوای امام رضایی داشته باشد.

نوایی دلنشین به گوش می رسد، السلام علیک یا شمس الشموس یا انیس النفوس.

چهارباغ اصفهان این روزها شعبه ای از مشهد  شده و خادم یارانش به میان مردم آمده اند تا  در دهه کرامت میزبان یک رویداد ویژه باشند.

اینجا  این روزها برای همه نه تنها دیدنی است بلکه بوییدنی است و عطر شیرین حرم رضوی، مشام زائران جامانده از حرم را نوازش می دهد.

سید محمدحسین امامی معاون مدیریت کانون های خدمت رضوی استان اصفهان گفت: خادمیاران و یاوران رضوی حرم امام رضا علیه السلام در گذر گاه فرهنگی چهارباغ به مناسبت  دهه کرامت خدمات خود را با شعار خدمت کریمانه همدلی امیدآفرینی، از ساعت 17 الی 22 به مردم ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذر چهار باغ اصفهان عطر خراسان گرفت

گذر چهار باغ اصفهان عطر خراسان گرفت