مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:522023-06-14سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه ای


تفاهم نامه همکاری مشترک استانداری سمنان و قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در خصوص محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه ای با حضور سردار آبرومند دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) کشور و هاشمی استاندار سمنان امضا شد.

- ایسنا/سمنان تفاهم نامه همکاری مشترک استانداری سمنان و قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در خصوص محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه ای با حضور سردار آبرومند دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) کشور و هاشمی استاندار سمنان امضا شد.

سردار آبرومند دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) کشور 24 خرداد در این آیین اظهار کرد: در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) از مجموعه سپاه استان و بسیج سازندگی در راستای تکمیل این موارد حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: توافق های انجام شده با مولفه ها و جزییات دقیق به همراه جغرافیای اجرا، تدوین ، تکمیل و در نهایت اجرایی خواهد شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم که با همکاری و همراهی مسئولین استان بخشی از مشکلات موجود در استان را برطرف کرده و خدمتگزار صادقی برای مردم استان باشیم.

دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) کشور به نقش مهم مردم استان در دوران دفاع مقدس پرداخت و افزود: مردم سمنان در دوران دفاع مقدس، حضور فعال و چشمگیر در جبهه های جنگ داشته و دِین خود را به مملکت و نظام ادا نموده و امروز لازم است تا متولیان امر و ما ، بخشی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه ای

امضای تفاهم نامه همکاری محرومیت زدایی و پیشرفت منطقه ای