مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 11:252023-06-04سياسي

رسالت سترگ یاران حضرت امام روح الله (ره)


ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) رهبرعالی مقام نهضت خروشان انقلاب اسلامی و منادی و مبشر آزادی حادثه عظیم و فراموش نشدنی برای ملت ایران بود اما یاران آن پیر سفرکرده رسالتی سترگ دارند.

- ساری- ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) رهبرعالی مقام نهضت خروشان انقلاب اسلامی و منادی و مبشر آزادی حادثه عظیم و فراموش نشدنی برای ملت ایران بود اما یاران آن پیر سفرکرده رسالتی سترگ دارند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - عقیل امامی*: حضرت امام روح الله (ره) شخصیت برجسته و استثنایی زمانه بود که با تاسی به اولیای الهی و خاندان پاک عصمت و طهارت (ع) در سال 42 علیه رژیم منحوس ستمشاهی قیام کرد و با جانفشانی و همراهی ملت وفادار در سال 57 نظام شکوهمند و الهی در تراز انقلاب اسلامی را بنیان نهاد که امروز سنبل و افتخار آزادی خواهان جهان است.

بی گمان شناخت ابعاد گوناگون شخصیت ممتاز و معنوی آن عبد صالح خدا از مهم ترین نیازها و ضرورت های عصر حاضر قلمداد می شود که بازشناسی آن می تواند رمز عبور از چالش ها و بحران های مادی و معنوی جهان کنونی محسوب شود چه که سلوک ایمانی پیر جماران حقیقتاً الگو و راهگشای عرصه های حکمرانی و فرهیختگی است.

در بررسی اندیشه مترقی آن مرجع روشن ضمیر که استوانه معنوی حوزه های علوم دینی در جهان اسلام بود، باید این حقیقت را اذعان کرد که انگاره س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت سترگ یاران حضرت امام روح الله (ره)

رسالت سترگ یاران حضرت امام روح الله (ره)