مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-08سياسي

عملیات اجرایی پروژه 280 واحدی نهضت ملی مسکن سنقروکلیایی آغاز شد


عملیات اجرایی پروژه 280 واحدی طرح نهضت ملی مسکن سنقر و کلیایی با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عملیات اجرایی پروژه 280 واحدی طرح نهضت ملی مسکن سنقر و کلیایی ظهر پنجشنبه با حضور استاندار کرمانشاه، نماینده سنقر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان آغاز شد.

محمدطیب صحرایی در این آیین اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن و خانه دار شدن مردم یکی از مهم ترین اقدامات دولت سیزدهم است که با فراهم شدن زمین مورد نیاز در استان کرمانشاه در پی انجام به موقع آن داریم.

وی افزود: یکی از موارد مهمی در پروژه نهضت ملی مسکن سنقر به وقوع پیوسته همکاری شهرداری در زمینه صدور مجوز ساخت و ساز است که با تخفیفات خوبی همراه بوده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در تلاش هستیم برای سرعت گرفتن پروژه های نهضت ملی مسکن با افزایش کیفیت و ایمنی کار، کاهش آورده متقاضیان را فراهم کنیم.

گفتنی است، در این مراسم پروانه ساخت به صورت نمادین به چند نفر از متقاضیان اهدا شد.

شمس الله خدادادی مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه نیز در ادامه مراسم خاطر نشان کرد: همکاری شهرداری سنقر ور صدور مجوز واحدهای نهضت ملی مسکن با بنیاد مسکن قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی پروژه 280 واحدی نهضت ملی مسکن سنقروکلیایی آغاز شد

عملیات اجرایی پروژه 280 واحدی نهضت ملی مسکن سنقروکلیایی آغاز شد