مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 19:102023-05-29سياسي

دانشگاه اسلامی در خدمت به جامعه شاهد باید پیشگام باشد


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه اسلامی باید در خدمت به جامعه ایثار و شهادت پیشگام باشد، گفت: دانشگاه و مسؤول انقلابی باید در ارائه خدمت به خانواده شاهد و ایثارگر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدتقی آشوبی عصر امروز در نشست ستاد شاهد و ایثارگر علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس حوزه ریاست با تأکید بر ضرورت تکریم دانشجویان شاهد و ایثارگر در نظام آموزشی دانشگاه اظهار کرد: کار و تلاش برای ارتقای نظام آموزش به ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر باید بدون منت و از روی وظیفه باشد.

  وی با اشاره به حضور خود در دوران دفاع مقدس و با بیان اینکه مدیون خون پاک شهدا است، افزود: از نزدیک شاهد پرپر شدن شهدا در دوران دفاع مقدس بوده ام و امروزه باید دین خود به شهدا را با خدمت در حوزه سلامت ادا کنم.

  رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اشتغال به تحصیل بیش از 500 دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: فرزندان شهدا و ایثارگران باید از منتسب بودن خود به خانواده شاهد و ایثارگر افتخار کنند و با خوب درس خواندن و تزکیه نفس و کسب موفقیت های علمی در جهت خدمت به مردم بکوشند.

  آشوبی با اشاره به بازنگری و تغییر در تاریخ اعلام رسمی شیوع پاندمی کرونا در ایران از دوم اسفندماه به سی ام بهمن ماه 1398 افزود: با اصلاح ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه اسلامی در خدمت به جامعه شاهد باید پیشگام باشد

دانشگاه اسلامی در خدمت به جامعه شاهد باید پیشگام باشد