مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 22:052023-06-19سياسي

نشر وصیت نامه شهدا مشقِ ولایت مداری و عاشقی است


معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با اشاره به وصیت نامه شهدا، گفت: وصیت نامه شهدا درس عاشقی، دینداری و ولایت مداری را نسل جوان مشق می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار علی اکبر جمشیدیان، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه، در آیین تشییع پیکر شهید گمنام در مجموعه هوانیروز، با اشاره به سالروز شهادت امام جواد علیه السلام، گفت: امیدواریم در مسیر ائمه اطهار علیهم السلام قدم برداریم و بتوانیم به موفقیت و سربلندی دست پیدا کنیم.

جمشیدیان در ادامه از برگزاری مراسم معنوی تشییع پیکر شهید گمنام قدردانی کرد و افزود: بدون شک غمی که در مصیبت ائمه اهل بیت به دل ما نشسته است در طول مسیر زندگی کمک حال و چراغ راه ما خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شهادت در آسمان شناور شدن در بزرگی بی انتهای خداوند است، اضافه کرد: شهدا مجالس ما را نورانی می کنند؛ خدمت به خانواده شهدا برکت را به دنیا شش آخرت ما سرازیر خواهد کرد.

این مقام مسؤول در بخش دیگری به تشکیل سپاه به درخواست امام خمینی اشاره کرد و یادآور شده: بنیان سپاه با حضور جوانان انقلابی بود، برخی از این جوانان انقلابی نیز به ارتش رفتند.

انتظاری امام خمینی از ارتش و سپاه متفاوت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشر وصیت نامه شهدا مشقِ ولایت مداری و عاشقی است

نشر وصیت نامه شهدا مشقِ ولایت مداری و عاشقی است