مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-07بين الملل

واکنش مسکو به افشاگری واشنگتن پست درباره خطوط لوله نورداستریم


معاون سفیر روسیه در آمریکا می گوید که دولت این کشور در تلاش است تا اظهارات پیشین مقامات واشنگتن درباره «پایان دادن به فعالیت خطوط لوله نورداستریم» را از حافظه ها پاک کند.

- معاون سفیر روسیه در آمریکا می گوید که دولت این کشور در تلاش است تا اظهارات پیشین مقامات واشنگتن درباره پایان دادن به فعالیت خطوط لوله نورداستریم را از حافظه ها پاک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از تاس، آندری لِدِنف، مشاور و معاون سفیر روسیه در آمریکا، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازافشاگرانه واشنگتن پست درباره آگاهی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سی آِی ای) از نقشه کی یف برای حمله به خطوط لوله گاز نورداستریم، گفت که حالا دولت آمریکا در تلاش است تا اظهارات قبلی مقامات این کشور و تعهدشان درباره پایان دادن به فعالیت خطوط لوله نورداستریم را لاپوشانی و از حافظه ها پاک کنند.

نشریه واشنگتن پست در گزارشی نوشت که سی آی اِی پیش از انفجار خطوط لوله نورداستریم، از نقشه کی یف برای این اقدام مطلع شده بود.

دیپلمات ارشد روسیه درباره این گزارش گفت: تلاش های مکرر دولت آمریکا برای بازتاب روایات جدیدی از خرابکاری بی سابقه در خطوط لوله گاز در دریای بالتیک آن هم با استفاده از رسانه های تحت کنترلش، دیگر به یک ویژگی برجسته آنها بدل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مسکو به افشاگری واشنگتن پست درباره خطوط لوله نورداستریم

واکنش مسکو به افشاگری واشنگتن پست درباره خطوط لوله نورداستریم