مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-14اجتماعي

تغییر ساعات اداری چه تاثیری بر ترافیک تهران گذاشت؟


تغییر ساعات کاری ادارات الگوی ترافیکی شهر تهران را تغییر داده است و مردم مدت زمان کمتری را در ترافیک پایتخت سپری می کنند.

- رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تغییر ساعات کاری ادارات الگوی ترافیکی شهر تهران را تغییر داده است و مردم مدت زمان کمتری را در ترافیک پایتخت سپری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمد حسین حمیدی معتقد است: توزیع ترافیک دلیل اصلی کاهش بار ترافیکی در معابر پایتخت است؛ چرا که با تغییر ساعات تردد، از ساعت 05:30 شاهد شروع و کاهش ترافیک هستیم.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تغییر ساعات کاری ادارات باعث تغییر در الگوی ترافیکی شهر تهران ودر نتیجه توزیع ترافیک در طول ساعات روز و البته کم حجم شدن تردد در ساعات پیک معمول ترافیک پایتخت شده است.

وی می گوید: بررسی کارشناسان ما در پلیس راهور تهران در تحلیل وضعیت تردد شهروندان تهرانی در طول هفته گذشته نشان از این دارد که با کاهش تردد دانش آموزان و اولیاء مدارس به دلیل پایان سال تحصیلی و روزهای پایانی امتحانات و البته تردد کارکنان و کارمندان ادارات مختلف در ساعات ابتدایی روز، مدل ترافیک تهران شکلی جدید به خود گرفته است و این مساله نشان از توزیع ترافیک در زمان های مختلف بخصوص ساعات ابتدایی و انتهایی روز که معمولا شاهد ترافیک های سنگین بوده ایم، شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعات اداری چه تاثیری بر ترافیک تهران گذاشت؟

تغییر ساعات اداری چه تاثیری بر ترافیک تهران گذاشت؟