مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 17:152023-05-28بين الملل

تل آویو 10 هزار کارگر هندی را جایگزین کارگران فلسطینی می کند


دولت هند با رژیم موقت صهیونیستی به توافقی دست یافتند که به موجب آن، 10 هزار کارگر هندی، جایگزین کارگران فلسطینی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دولت هند با رژیم موقت صهیونیستی توافقنامه ای امضا کردند که به موجب آن، 10 هزار کارگر هندی در فلسطین اشغالی مشغول به کار خواهند شد؛ نیمی از این کارگران، در بخش ساختمان و نیم دیگر هم در بخش پرستاری مشغول به کار خواهند شد.

پایگاه خبری عبری واللا با اعلام این خبر، گزارش داد، قرار است این کارگران، طی دو مرحله وارد فلسطین اشغالی شوند؛ لذا در سال اول، پنج هزار کارگر و پرستار در اراضی اشغالی مشغول به کار خواهند شد.

این کارگران، جایگزین کارگران فلسطینی خواهند بود.

در راستای اقدامات ظالمانه تل آویو علیه کارگران فلسطینی، رژیم اشغالگر قدس سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد وجوه بازنشستگی کارگران فلسطینی را به یک شرکت خصوصی اسراییلی به نام آمتیم(Amtim) منتقل کند که این اقدام در پوشش سرمایه گذاری توصیف کرد؛ اقدامی که کارشناسان آن را را جنایت واقعی  و دزدی علیه طبقه کارگر فلسطین توصیف کردند.

آنها تاکید می کنند که حقوق کارگران یک حقوق فردی است و این اقدامات رژیم صهیونیستی با هدف آسیب رساندن به حقوق کارگران و محروم کردن آنها از حقوق و مزایای بازنشستگی و نقض کلیه آداب و رسوم و قوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو 10 هزار کارگر هندی را جایگزین کارگران فلسطینی می کند

تل آویو 10 هزار کارگر هندی را جایگزین کارگران فلسطینی می کند