مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:002023-06-10اقتصادي

شاخص بیکاری در شهرستان های مهر و لامرد در فارس کاهش یافته است


نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس گفت: با توجه به افزایش فعالیت واحدهای صنعتی در شهرستان های مهر و لامرد شاخص بیکاری این شهرستان ها در استان فارس کاهش یافته است.

- سیدموسی موسوی در گفت وگو با در خصوص مهار تورم و رشد تولید به آن تاکید داشته اند موضوع افزایش اشتغال در نواحی صنعتی و اقتصادی است.

وی ادامه داد: در راستای تحقق منویات رهبری با افزایش فعالیت بنگاه های اقتصادی در منطقه انرژی بر لامرد شاهد افزایش ایجاد اشتغال در شهرستان بوده به گونه ای که شاخص بیکاری در لامرد و مهر کاهش قابل توجه ای داشته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مشکلات معیشتی در شهرستان های لامرد و مهر مشهود است از این رو در تلاش هستیم تا زمینه ایجاد اشتغال در منطقه را فراهم کرده تا از این طریق مشکلات موجود در جامعه برطرف شود.

وی گفت: دولت سیزدهم در مسائل خارجی و دیپلماسی خارجی عملکرد خوبی داشته و توانسته است با ارتباط خوب بین المللی زمینه همکاری های دو جانبه با کشورهای همسایه را فراهم کند.

موسوی تاکید کرد: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم کشور بوده از این رو می توان با ایجاد اشتغال در مناطق مختلف کشور این توطئه دشمن را خنثی کرد و زمینه توسعه یافتگی در ایران را فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص بیکاری در شهرستان های مهر و لامرد در فارس کاهش یافته است

شاخص بیکاری در شهرستان های مهر و لامرد در فارس کاهش یافته است