مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-11حوادث

اعتراف به 50 فقره سرقت و مالخری خودرو


رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 4 سارق حرفه ای خودرو و یک مالخر اموال مسروقه خبر داد و گفت: متهمان به 50 فقره سرقت و مالخری خودرو اعتراف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ محمد گودرزی رییس پلیس پیشگیری تهران گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر، در خصوص سرقت خودروهای سواری در محدوده ابوسعید تهران، پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 112 این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری ابوسعید با بهره گیری از شیوه های کشف نوین جرم و روش های علمی، در نهایت در هجدهم خرداد ماه هویت 4 متهم پرونده را که از سارقان سابقه دار بودند شناسایی کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: بررسی های مأموران نشان از این داشت سرکرده باند که 6 ماه پیش از زندان آزاد شده و پس از رهایی از زندان با تشکیل باند دست به سرقت خودروهای سواری زده و با باز کردن قطعات خودرو و انتقال آن به مخفیگاهی در این محله و اقدام به فروش آن به مالخری معین می کند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضایی تیمی از مأموران در روز گذشته به مخفیگاه متهمان مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه هر 4 نفر سارق و یک نفر مالخر اموال مسروقه را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و در بررسی از این محل 20 قلم انواع لوازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف به 50 فقره سرقت و مالخری خودرو

اعتراف به 50 فقره سرقت و مالخری خودرو