مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:352023-05-31اجتماعي

انجام مطالعات ناحیه شمال و جنوب طرح جامع مدیریت پسماند استان همدان


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: طرح جامع مدیریت پسماند استان همدان از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و مطالعات ناحیه و سایت شمالی و جنوبی آن انجام شده است.

- ایسنا/همدان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: طرح جامع مدیریت پسماند استان همدان از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و مطالعات ناحیه و سایت شمالی و جنوبی آن انجام شده است.

سیده مریم محمدی چهارشنبه 10 خرداد در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان اسدآباد که در تالاب پیرسلمان این شهرستان با حضور اعضای کارگروه برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه طرح جامع مدیریت پسماند استان همدان مطالعات آن به فاز عملیاتی و اجرایی برسد، نیاز به هم افزایی و مشارکت همه دستگاه ها بوده تا بتوانیم با تملک زمین و تغییر کاربری ها مطالعات انجام شده این طرح را عملیاتی کنیم.

وی در ادامه با تأکید بر تعیین تکلیف انتقال پسماند اسدآباد به سایت پسماند همدان مطرح کرد: در طرح جامع مدیریت پسماند قرار است پسماند اسدآباد به شهر همدان منتقل شود که این امر یک امتیاز برای شهرستان اسدآباد به شمار می رود و اگر فرماندار و شهردار شهرستان اسدآباد تمایل به انتقال پسماند دارند شهرداری همدان نمی تواند امتناع کند چراکه این طرح یک طرح جامع بالادستی است که شهرداران مکلف به تمکین هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مطالعات ناحیه شمال و جنوب طرح جامع مدیریت پسماند استان همدان

انجام مطالعات ناحیه شمال و جنوب طرح جامع مدیریت پسماند استان همدان