مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-05بين الملل

پزشک سابق کاخ سفید: بایدن از سلامت لازم برای انتخاب مجدد برخوردار نیست


«رونی جکسون» که علاوه بر سابقه طبابت در کاخ سفید یکی از نماینده های کنگره آمریکا هم هست در گفت وگویی با شبکه خبری فاکس نیوز از کاخ سفید بابت نامزد شدن مجدد جو بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 انتقاد کرد.

- رونی جکسون که علاوه بر سابقه طبابت در کاخ سفید یکی از نماینده های کنگره آمریکا هم هست در گفت وگویی با شبکه خبری فاکس نیوز از کاخ سفید بابت نامزد شدن مجدد جو بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 انتقاد کرد.

پزشک سابق کاخ سفید تصریح کرد رییس جمهور کنونی آمریکا از سلامت جسمی و شناختی لازم برای انتخاب مجدد به عنوان رییس جمهور برخوردار نیست.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پزشک سابق کاخ سفید که وظیفه نظارت بر سلامت باراک اوباما و دونالد ترامپ را بر عهده داشته تصریح کرده جو بایدن ، رییس جمهور کنونی آمریکا از سلامت جسمی و شناختی لازم برای انتخاب مجدد به عنوان رییس جمهور برخوردار نیست.

  رونی جکسون که علاوه بر سابقه طبابت در کاخ سفید یکی از نماینده های کنگره آمریکا هم هست در گفت وگویی با شبکه خبری فاکس نیوز از کاخ سفید بابت نامزد شدن مجدد جو بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 انتقاد کرد.

  بایدن که روز پنجشنبه برای شرکت در مراسم افتتاحیه آموزشکده نیروی هوایی آمریکا به کلرودا رفته بود هنگام خروج از مراسم زمین خورد و روی زمین افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشک سابق کاخ سفید: بایدن از سلامت لازم برای انتخاب مجدد برخوردار نیست

پزشک سابق کاخ سفید: بایدن از سلامت لازم برای انتخاب مجدد برخوردار نیست