مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 18:202023-06-04اقتصادي

اجرای پروژه نجما در بوشهر/افزایش سه برابری اینترنت بر بستر فیبر نوری


مدیر مخابرات منطقه بوشهر با اشاره به اجرای پروژه نجما (نهضت جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات ایران) در این استان گفت: اکنون پوشش اینترنت خانگی بر بستر فیبر نوری برای 15 خانوار این استان فراهم شده است که تا پایان پروژه به 45هزار خانوار می رسد.

- ایسنا/بوشهر مدیر مخابرات منطقه بوشهر با اشاره به اجرای پروژه نجما (نهضت جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات ایران) در این استان گفت: اکنون پوشش اینترنت خانگی بر بستر فیبر نوری برای 15 خانوار این استان فراهم شده است که تا پایان پروژه به 45هزار خانوار می رسد.

علی مهرپویا یکشنبه 14 خرداد در خصوص جلسه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران به ایسنا گفت:استان بوشهر با وسعت جغرافیایی که نسبت به سایر استان ها دارد ششمین استان کشور در پوشش فیبر نوری خانگی براساس آخرین رتبه بندی وزارت ارتباطات شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیتی که در سطح استان وجود دارد تکلیف شد با برنامه ریزی جایگاه استان را به رتبه های اول تا دوم تا پایان سال جاری ارتقاء دهیم که با افتتاح پروژه نجما و رشد طرح فیبر نوری این اتفاق خواهد افتاد.

مدیر مخابرات منطقه بوشهر تصریح کرد: طرح نهضت جهادی مخابرات ایران موسوم به نجما در سطح کشور برای توسعه شبکه فیبرنوری در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه نجما در بوشهر/افزایش سه برابری اینترنت بر بستر فیبر نوری

اجرای پروژه نجما در بوشهر/افزایش سه برابری اینترنت بر بستر فیبر نوری