مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-20سياسي

جزییاتی از برگزاری کنسرت «لیان» در تالار وحدت که دیده نشد+ فیلم


اولین تصاویر مرتبط با وقایع کنسرت گروه لیان در حالی منتشر شد که شائبه فضایی هنجارشکنانه را در ورودی ها و درون سالن اجرای موسیقی ایجاد می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هنر خبرگزاری فارس، در جریان برگزاری کنسرت جمعه شب گروه لیان، همزمان با آخرین اجرای این گروه، برخی افراد قانون شکن در ورودی تالار وحدت قصد برهم زدن این کنسرت موسیقی را داشتند که در مقابل تالار وحدت توسط عوامل انتظامی و حراست بنیاد رودکی بازداشت و به مراجع قانونی تحویل داده شدند.

از سوی دیگر تصاویری از عدم رعایت پوشش و اقدامات هنجارشکنانه در طی برگزاری کنسرت موسیقی گروه لیان در سالن تالار وحدت نیز منتشر شد.

روابط عمومی قوه قضاییه نیز روز گذشته خبر داد که در پی ایجاد برخی وقایع در تالار وحدت و اقدامات هنجارشکنانه و غیر متعارف در جریان برگزاری یک کنسرت موسیقی در این مجموعه فرهنگی، بلافاصله پرونده قضایی در دادسرای تهران تشکیل شد.

  *حمایت قانونی از برنامه های هنری دارای مجوز اولین تصاویر مرتبط با وقایع کنسرت گروه لیان در حالی منتشر شد که شائبه فضایی هنجارشکنانه را در ورودی ها و درون سالن اجرای موسیقی ایجاد می کرد.

ویدیوی کوتاهی از حواشی آخرین شب از اجراهای گروه لیان در فضای بیرونی محوطه تالار وحدت منتشر شده بود که تنها یک سوی این اتفاقات را روایت می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از برگزاری کنسرت «لیان» در تالار وحدت که دیده نشد+ فیلم

جزییاتی از برگزاری کنسرت «لیان» در تالار وحدت که دیده نشد+ فیلم