مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-21ورزشي

مربی خارجی دریچه جدیدی به روی مان می گشاید


واقعیت این است که شاید آمدن مربی روس به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد دریچه جدیدی برای ما باز کند و چکش کاری هایی در بعضی از فنون داشته باشد.

- ایسنا/اصفهان سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان گفت: واقعیت این است که شاید آمدن مربی روس به عنوان مربی تیم ملی کشتی آزاد دریچه جدیدی برای ما باز کند و چکش کاری هایی در بعضی از فنون داشته باشد.

رسول جزینی با اشاره به اینکه حضور تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت های بین المللی کشتی جام وهبی امره ترکیه در اوزان مختلف تفاسیر مختلفی می تواند داشته باشد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال جاری مسابقات آسیایی و مسابقات جهانی به هم نزدیک است و از آنجایی تقریباً ورود دو تیم را در یک زمان می خواهیم؛ شاید در بعضی اوزان یک کشتی گیر در دو رویداد شرکت کند.

وی افزود: با توجه به اینکه میثم دلخانی در وزن 60 کیلوگرم چند سالی است محک نخورده، قرار است در رقابت های ترکیه امتحان خود را در وزن 60 کیلوگرم پس دهد.

حضور پژمان پشتام در وزن جدید 87 کیلوگرم محک خواهد خورد و یا مهدی ابراهیمی در 87 کیلوگرم کارنامه موفقی داشته و در حال حاضر قرار است به وی فرصت دهند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان ادامه داد: در وزن 67 کیلوگرم سعید اسماعیلی عجوبه ای است که می تواند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی خارجی دریچه جدیدی به روی مان می گشاید

مربی خارجی دریچه جدیدی به روی مان می گشاید