مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 17:052023-06-13دانش

همکاری دانشگاه های ایران و سوریه گسترش می یابد


دانشگاه های ایران و سوریه به منظور توسعه همکاری ها در زمینه های تحقیقات علمی و پژوهشی، تبادل استاد و دانشجو، آموزش زبان فارسی و عربی و همچنین آموزش در زمینه های مختلف تخصصی پیشرفته پزشکی و دارویی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، بسام ابراهیم وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی سوریه با هاشم داداش پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و ابوالفضل باقری فرد معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان درباره راه های تقویت روابط همکاری مشترک در زمینه های آموزش عالی و بهداشت دیدار و گفت وگو کرد.

در این نشست که امروز در وزارتخانه تحصیلات عالی و تحقیقات علمی برگزار شد، دو طرف توافق کردند که کمیته های مشترکی را برای پیگیری فعال سازی برنامه اجرایی تفاهم نامه های امضا شده بین دو طرف با هدف افزایش همکاری ها تشکیل دهند.

طرفین همچنین ضمن اشاره به سفر موفقیت آمیز رییس جمهوری اسلامی ایران به سوریه و نتایج مثبت آن، بر عزم و اراده خود بر اجرایی شدن توافقات انجام شده در این سفر تأکید کردند.

در جریان این سفر دو طرف اسناد همکاری های مختلفی را در حوزه های تجاری، نفت و انرژی، علمی دانشگاهی فنی مهندسی، حمل و نقل ریلی و هوایی، مسکن، تسهیل امور زیارتی و برخی دیگر حوزه ها به امضا رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری دانشگاه های ایران و سوریه گسترش می یابد

همکاری دانشگاه های ایران و سوریه گسترش می یابد