مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 20:552023-05-29سياسي

42 درصد پرونده ها اختلافی ختم به سازش شد


معاون رییس کل دادگستری خراسان جنوبی  در امور شوراهای حل اختلاف گفت: در سال گذشته از مجموع پرونده های ارجاع شده به شورای حل اختلاف استان 42 درصد به سازش ختم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ علی مردانی دوشنبه شب در همایش صلح یاران خراسان جنوبی ضمن ارائه گزارش عملکرد معاونت توسعه حل اختلاف در باب صلح و سازش اظهارکرد: در سال گذشته 35 هزار و 389 پرونده در شورای حل اختلاف استان مطرح شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه 42 درصد این پرونده ها به مصالحه ختم شده است.

معاون رییس کل دادگستری خراسان جنوبی در امور شوراهای حل اختلاف تصریح کرد: علاوه بر شعب شهری و روستایی که در شورای توسعه حل اختلاف وجود دارد شورای تخصصی تشکیل داده ایم که در مکان های مختلف از جمله اداره صمت برای پرونده های معدن کاران و تولیدکنندگان، در شهرستان قاین برای اصناف، در زیرکوه برای عشایر و در زندان های حوزه های قضایی برای اختلافات مربوط به زندانیان فعالیت دارند.

علیمردانی در رابطه با عملکرد معاونت توسعه حل اختلاف در راستای تقویت فرهنگ صلح و سازش گفت برای 256 نفر از صلح یاران در استان ابلاغ صادر شده و خوشبختانه در سال گذشته از 640 پرونده ای که به این افراد ارجاع شده 305 پرونده منجر به سازش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 درصد پرونده ها اختلافی ختم به سازش شد

42 درصد پرونده ها اختلافی ختم به سازش شد