مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 00:252023-06-13اقتصادي

مسائل مربوط به پروژه های مسکن ملی یزد بصورت روزانه پیگیری می شود


مسائل مربوط به پروژه های مسکن یزد به صورت روزانه مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران فاطمی، روز سه شنبه با حضور در سایت 377 هکتاری و سایت مربوط به مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی شهر یزد و نیز سایت 43 هکتاری شهرستان تفت و بازدید از آخرین وضعیت اجرای پروژه ها، از آغاز دور دوم بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن استان یزد خبر داد.

وی عنوان کرد: در این دور از بازدیدها، به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی از پروژه های نهضت ملی مسکن استان بازدید کردیم و وضعیت اجرای پروژه ها و مصوبات دور قبلی بازدیدها بررسی می شود.

فاطمی، یکی از سایت های مورد بازدید امروز را، سایت 377 عنوان کرد و افزود: در جریان این بازدید، آخرین وضعیت اجرای پروژه مورد بررسی قرار گرفت و بر تسریع در روند اجرای آن تاکید شد.

استاندار یزد همچنین با اشاره به بازدید از سایت 43 هکتاری نهضت ملی مسکن شهرستان تفت بیان کرد: عملیات مربوط به آماده سازی معابر این سایت انجام شده و به زودی قرعه کشی مربوط به واگذاری 800 قطعه زمین این سایت به متقاضیان انجام می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تحرک بسیار خوبی در حوزه نهضت ملی مسکن شروع شده است، اظهار داشت: به منظور سرعت بخشی به تحقق تعهد دولت در حوزه مسکن، مسائل مربوط به پروژه های این حوزه به صورت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل مربوط به پروژه های مسکن ملی یزد بصورت روزانه پیگیری می شود

مسائل مربوط به پروژه های مسکن ملی یزد بصورت روزانه پیگیری می شود