مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 19:112023-06-20حوادث

جمع آوری 37 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در ایلام


سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای افزایش امنیت و آرامش شهروندان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با رویکرد امنیت محله محور توسط کارکنان انتظامی در مناطق آسیب پذیری چون پارک ها و فضاهای سبز استان به مدت 2 روز اجرا و منجر به جمع آوری و بازداشت 37 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت فضاهای سبز استان ایلام جهت حضور گسترده آحاد مردم و استفاده آنها از این اماکن است، افزود: یکی از عمده ترین اهداف این طرح ناامن کردن محیط پارک ها و بوستان ها برای سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر است.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: این طرح در 48 ساعت گذشته در سطح پارک ها و بوستان ها و تفرجگاه های استان و بام ایلام به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: معتادان متجاهر باعث سلب آسایش و آرامش مردم درسطح جامعه می شوند و اکثر سرقت های خرد نیز توسط آنان صورت می گیرد.

سردار سلمانی خاطرنشان کرد: از مهمترین مطالبات به حق شهروندان پاکسازی منطقه تفریحی بام ایلام بود که به علت مشکلات زیرساختی و عرض کم جاده همواره مشکلاتی برای شهروندان به همراه داشت و پلیس ضمن استقرار واحد های گشتی 24 ساعته در این منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 37 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در ایلام

جمع آوری 37 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در ایلام