مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 22:402023-06-18سياسي

بهمیی و بختیاری به شهید قنبری افتخار می کند


قوم لر از بهمیی تا بختیاری به شهید قنبری افتخار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی، مسئولان و مردم ایل سترگ بهمیی با حضور خود در منزل شهید قنبری در صیدون خوزستان با آنها ابراز همدردی کردند.

امام جمعه شهرستان بهمیی در این دیدار گفت: مطلب اول خطاب به فرزندان شهید و خانواده شهید و بستگان و اقوام و رهروان و دوستان و همکاران شهید است  شهید بعد از شهادتش نطق او باز می شود و حرف می زند خطاب شهید این است که فرزندان و خانواده و دوستانم خوشحال باشید ناراحت و نگران من نباشید بر سفره خدای متعال نشسته ام و از روزی الهی بهره می برم ناراحت و نگران نباشید در واقع پیام شهید امید است امید به کسانی که ادامه دهنده راه او هستند می گوید که در مسیر ثابت قدم باشید عاقبت خوبی در انتظار شماست.

وی گفت: راه این شهید قنبری و شهیدان بویر در چاروسا و نوروزی از دیشموک همان ادامه راه انبیا و اولیا الهی و همه شهیدان راه حق است.

شهید قنبری امروز حرفش برای همه ما این است فرزندانم و برادرانم و همکارانم و اقوام و بستگانم و همشهریانم روحم را به خدا و جسمم را به خاک و راهم را به شما می سپارم و لذا باید همه تلاش کنیم راه شهید را ادامه دهیم راه شهید اسلام و قرآن و عترت و ولایت و خدمت به مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهمیی و بختیاری به شهید قنبری افتخار می کند

بهمیی و بختیاری به شهید قنبری افتخار می کند